Alt üles või ülevalt alla?

Kindad.

[Pilt on pelgalt silmailuks.]

Istun siin varraste, lõnga ja kraealgusega ning ei suuda kuidagi otsustada, kas minna ülevalt alla või alt üles.

Hollyhocki muster on mul juba ammu valmis vaadatud ja isegi lõng juba kaks kuud olemas. Krae on sellel kampsunil mulle nii meeltmööda kui saab, aga ülalt alla kudumine teeb mind ettevaatlikuks.

Esiteks ei ole mul sellega kuigi häid kogemusi. Kaenla alla kipub jääma kott, nagu sealtki piltidelt paistab. Mulle meeldivad kitsad varrukad ja mulle tundub, et varrukad jäävad tavaliselt teise kohta kui mustris. Kõigele lisaks jäävad kasvatused nõrgemad kui kahandused.

Oleks ju lihtne alt üles kududa varrukad-keha valmis, ühendada soovitud kohas ja siis silmata krae keha külge? Siiski kriibib miski ja ütleb, et peaks mõõtma ja arvutama ning seljatama selle hirmu ülalt alla kudumise osas ..

Järgmine mõte on kohe, et mul ei ole eriti aega ega tahtmist kogu kupatust harutada.

Istun varraste, lõnga ja kraealgusega kui kits kahe kuhja vahel. Aidake, palun. (:

5 comments
  1. Helle said:

    Soovid Sa kiirelt valmis saada?
    Või otsid põnevaid väljakutseid?
    Meeldib Sulle arvutusi teha?
    Või hoopis kindel teadmine, et nii tuleb välja?

    Äkki on mõnel sarnasel kudumil sobivam ülalt alla kasvatamise viis?

    Lõpuks kannad ju Sina ;)

  2. Kata said:

    Meeldivad mulle nii arvutused kui väljakutsed, aga samamoodi tahaks kindla peale kiirelt valmis saada. (:

  3. --anu said:

    Miks mitte ülevalt alla aga klassikalise raglaanlõikega? Siis peaks ainult kahandusi natuke ümber paigutama..

  4. Pildi peale paistab see Hollyhock täitsa tavaline raglaan, lihtsalt krae on teistsugune. Võid ju teha ka alt üles raglaani ja pärast krae külge silmata nagu juba ise pakkusid.

  5. Kata said:

    Anu, ma ei saa päris täpselt aru, mida Sa silmas pead – mustris ongi kampsun kootud ülevalt alla klassikalise raglaanlõikega.

    Murakamari, tehniliselt ei valmista raglaan mulle raskusi, mu küsimus oli pigem aatelist laadi. (:

Lisa kommentaar

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.