Tervitus tulevasele.

Alustuseks pean tunnistama, et miski paelub mind tekkide juures. Ma saan töötada järk-järgult millegi suurema nimel, mul ei ole vaja seda kellelegi selga proovida ning nad ei pea alati kellelegi kindlale kootud olema – kootud tekk leiab alati oma koha.

Suvel kudusin ma kaks puuvillast Serenity-tekki, mis mõlemad katavad uusi ilmakodanikke. Suvest saadik on mul käsil ka Elizabeth Zimmermanni Saladuste tekk.

Nüüd, keset kõige pimedamat aega, kaevasin lõngavarudest välja naturaalvalge kitse-lamba segulõnga, mis oligi seal oma õiget aega oodanud. 

Pitstekk. Serv.

Nii motiiv kui ka servamuster on pärit Pitsiliste koekirjade 1995. aasta väljaandest. Motiivi muster jäi mulle kuidagi kättesaamatuks, muster ei jäänudki pähe. 

Pitstekk. Motiiv.

Kokku sai keskele üheksa motiivi, mida ma maha ei kudunudki, vaid õmblesin kohe põlvikpistega kokku. Serva kudusin samuti kohe külge ning lõpus õmblesin maha. Mahaõmmeldud serv jääb tihtipeale minu arvates tihtipeale ilusam kui mahakootu. 

Pitstekk. Serva mahaõmblemine.

Lõnga kohta võib öelda niipalju, et vihis oli ta selline pruunika alatooniga, aga pärast pesu läks imearmsaks heledaks ja pisut karvasekski. 

Tekk tuli täpselt selline nagu vaja ning villane peaks sooja ka andma. (:

Tervitus tulevasele.

Lisa kommentaar

