Mehe kampsun ja naise vähem kampsun.

“Naised kontoris peaaegu ilatsesid mu kampsuni täis :),” teatas Tema eile. Kampsun sai valmis laupäeva õhtul ja oli Tal seljas juba õhtul kui ka järgmisel päeval. Omalt poolt võin öelda, et väga mõnus oli sellise kampsuni kaisus peesitada. (:

Tema kampsun.

Mustri jaoks võtsin palmikud VK palmikuentsüklopeediast [Amazon]. Õnneks olid kõik palmikud nelja- või kaheksarealise kordusega, seega ei olnud järjepidamine väga raske.

Tema kampsun.

Ma vist juba mainisin, et kasutasin Lion Brandi Fishermen’s Wooli, mis on väga mõnus ja pehme. Tokis tundus ta küll palju peenem, aga viiese vardaga on täitsa paras kududa. Lõng on keritud minu meelest küll pigem halgu kui tokki. :)

Sooniku keha serva ja krae kudusin neljaste varrastega – minu arust jääb soonik ilusam, kui teda muust kudumist pisut väiksemate varrastega kududa. Varrukaotste soonik on kootud 3,5 mm varrastega, siis pisut mustrit 4 mm varraste ja siis põhiosa ikkagi 5 mm varrastega.

Tema kampsun.

Varrukatega oli üleüldse üks suur häda – arvestuslikult kudusin ma arvatavasti vähemalt kolm varrukat. Varrukaid lõin üles vähemalt kolm korda, sest nad tulid alati liiga laiad. Lisaks sain mitu korda omaenese tähelepanematuse tõttu harutada.

 

Minu kampsunist rääkides – olin terve talve otsinud endale ilusat kampsuniideed ja -lõnga. Olin juba meelt heitmas, kui välja ilmusid Ökulid [Ravelry]. Ma ütleksin, et ma olen kõrvuni armunud. :)

Maali käsitöölõng 

Pärast viljatuid otsinguid leppisin lõpuks Elotroi Maali ehk paksu maavillasega Pronksi tänava lõngapoest. Minuni jõudis lõng ilma lõngavöödeta, aga silt peaks ütlema, et kuuene varras on optimaalne. Ma küll koon seda kuuese vardaga, aga minu arust ei ole see ikka päris see. Varrukaid on hetkel umbes 15 cm jagu, kuid võib-olla harutan nad üles ja koon Maali Grignasco Flavia Baby’ga kokku, et jääks tummisem.

Minu suurim mure selle lõngaga seoses on hoopis teistsugune – tootjad on näidanud üles äärmist ebaprofesionaalsust ning lõnga pärast värvimist vist täiesti loputamata jätnud. Esimene leotusvesi on alati täiesti süsimust, sellega võiks veel päris mitu kilo lõnga ilmselt värvida. Alles umbes viies pesuvesi on õrnalt sogane, nii et võib rahule jääda ja lõnga kuivama panna. 

Lõngamured kõrvale jätta, ootan ma innuga seda hetke, kui saab uhiuue kampsuni selga ajada. (:

Mehe kampsun ja naise vähem kampsun.

2 thoughts on “Mehe kampsun ja naise vähem kampsun.

  1. Mõnusalt soe ja mehelik kampsun! Ma imetlen inimesi, kes suudavad ja oskavad nii suurt asja kududa, et see lõpuks paras ka jääb. :)

  2. Kata ütles:

    Suur-suur aitäh. (:
    Mehe kampsun jäi küll paras, aga enda omast ma veel kirjutan ..

Lisa kommentaar

