Tükeldatud tekk.

Tütarlaste lapitekid.

Ühel heal päeval, suhteliselt ilma igasuguse muu mõtteta otsustasin ma, et kaks väikest haldjat vajavad kindla peale lapitekke. Kangas sai ostetud, pisut tükkegi välja lõigatud. Näidislappki sai valmis õmmeldud.

Tütarlaste lapitekid.

Ma muudkui lükkasin ja lükkasin seda lõikamist edasi, kuni pärast pikka kaalumist otsustasin, et on aeg endale osta lapitööjoonlauad. Täpsemalt siis alusmatt, joonlaud ja lõikur. Ma võin öelda, et pika aja jooksul üks väärtuslikemaid oste.

Tütarlaste lapitekid.

Kangas lausa lendas laualt läbi ja ribahunnikutesse ning praktiliselt ühe nädalavahetusega sain ma mõlemad tekipealsed valmis õmmeldud. Tegin valmis ka tagused ja lõikasin välja vatiini, nüüd ootavad nad lõplikku kordaseadmist ja käsitsiteppimist.

Lapitekk. Kontroll

Sellise ilusa templi leidsin ühelt kangajupilt. (: 

Kangajuppidest rääkides – mul tekkis mõte šenilltehnikas vaibast ning sellega seoses kogun vanu t-särke ja muid trikotaažesemeid. Augud, plekid ja pleekimine ei mängi siinkohal rolli. :)

Tükeldatud tekk.

5 thoughts on “Tükeldatud tekk.

  1. Milline ilus romantiline kangas see roosidega on. Kus sellist jagatakse ja miks mina kunagi sellist ei trehva?

  2. väga ilus kangavalik.

    Ma viisin just hiljuti oma t-särgi kogu Maarja Kooli vaibakudujatele, aga natuke olen veel kappidest ja muudest kohtadest leidnud trikotaažkraami. Kus Eesti otsas sa asud, ehk õnnestub sulle sokutada?

  3. Kata ütles:

    Mõlemad kangad ostsin Paidest, Lipi-Lapi ärist. Kui Kesk-Eestisse sattuda, tasub sealt läbi astuda – viimasel ajal on neil ka popimate mustritega kangaid.

    Asun Tartus ja Tallinnas ja Türil ja vahel ka mujal. (:

  4. Tartu ja Tallinn sobivad imehästi. Eelistatumalt Tartu :). Ma siis võtan võibolla varsti ühendust, kui inventuuritiiruga jälle ühele poole saan ja midagi välja pakkuda on.

Lisa kommentaar

