Ökulid on seekord sellised.

Ma usun, et enamik teist on juba kohtunud Kate Daviesi öökullidega. Nagu kõik teisedki, armusin ma esimesest silmapilgust ning .. milline preili ei vajaks öökullide armeed end kaitsma?

Ökulid.

Lõngamuredes ma üle-eelmises postituses juba rääkisin: piisavalt paksu, lisaks veel musta, lõnga Eestis leiduvat ei paista. Mõned variandid isegi olid, kuid ma tahtsin sooja, mitte akrüülist kampsunit. Tõsi, Veimevakas jäi mul käimata, kas seal oleks leidunud midagi sobivat?

Ökulid.

Igal juhul sai ta lõpuks siis tehtud Elotroi Maalist ning Grignasco Flavia Baby’st, mida mul juba olemas oli. Soe ja mõnus ja ei kudista ka mitte. :) Mis mulle üllatusena tuli, oli kampsuni kaal. Mustris öeldakse lõngakuluks 700-800 grammi, aga minu kampsun kaalub ainult 510 grammi.

Ökulid.

Ma leidsin imeilusad ja täiesti perfektsed nööbid ökulitele. 31 tükki. Aga mul on 17 kakku kampsunil. Nii ongi neil üsna tavalised silmad, aga võib-olla see ongi hea.

Ökulid. Selg.

Sellised asjad juhtuvad, kui kampsunit on kindlasti vaja kell kaks öösel kududa, mees magab ning täissuuruses peeglit ei ole käepärast. Ehk siis tegelikult lotendab kampsun suhteliselt ebameeldivalt selja pealt, mis ma arvan, ei tule mitte mustrist, vaid minu anatoomilistest iseärasustest. Mis teha?

Kuigi praegu on väga levinud koondamine ja vallandamine, hakkas mul süütutest öökullidest kahju. Lisaks on kaelus mahaõmmeldud ja lõngaotsad juba peidetud – tööd, mille harutamine oleks liiga palju.

Ökulid.

Võtsin vastu strateegilise otsuse lähtuvalt töö kiirusest ja üle jäänud lõnga hulgast ning ka nendest imeilusatest nööpidest, et tuleb lihtsalt veel teine kampsun kududa. (: Keha on peaaegu ühenduskohani kootud ning kõik paistab sujuvat.

Kokkuvõtteks võib öelda, et ökulid on armsad ning kampsun on soe. Soovitan soojalt. :)

Ökulid on seekord sellised.

3 thoughts on “Ökulid on seekord sellised.

  1. kaiepp ütles:

    Fantastiline!
    Öökullid on omalka silma jäänud ja armusin nendesse esimesest silmapilgust. Aga hetelpole veel saanud üle hirmust võtta ette ingliskeelne juhend. Aga võiks ju proovida, sest need kullid on niiiii armsad.

  2. Meeli ütles:

    Kaunis ja mõnus kampsun. Endale vist sellist ei kooks, aga motiivina kuskil mujal kasutamiseks võib päris vahva olla.

Lisa kommentaar

