Peaaegu kuu aega vahet.

Väga vabandan selle eest, ühelt poolt on olnud suhteliselt kiire, samas olen ma üpris palju kudunud. Pea on muid mõtteid täis ja siis jääb blogimine tahaplaanile.

Ravelry räägib, et kudusin vahepeal isegi ühe salli valmis, aga pilte näidata ei ole. See on üks kummaline sall, millest ma tahaksin pikemalt kirjutada, kui pildid tehtud.

Haldjapusa.

Lisaks olen pusinud haldjapusa ehk Mari Muinoneni Vihervaara-kampsunit punuda. Väga frustreeriv. Esimene ämber oli see, et ma unustasin juhiseid lugeda ja seega varrukaid laiemaks kasvatada. Lõpuks harutasin natuke ja ikkagi andsin silmuseid juurde.

Teised mured on tulnud pärast seda. Mul on tunne, et kits on käinud kärneriks ehk toimetaja on kudumisjuhiseid suvalistest kohtadest nudinud, sest kohati on ainus võimalus pildi pealt järgi vaadata, et kuidas siis peaks olema.

Toidukott.

Selle jaoks, et kiirel ajal midagi teha jõuaks, võtsin teadlikult mitu tööd korraga ette. Esimene neist siis toidukott, Elisa’s Nest Tote [Ravelry]. Olen seda mustrit juba kaks korda kudunud, ühest tokist Caprist saab 6mm vardaga täpselt kotiosa, aga Mareast oma 90m toki kohta jäi vist natuke väheks. Hetkel ootab sangu.

Titan Wool Baby.

Sellest kerast on nüüdseks juba osa Lume-sallist saanud, muster pärit märtsikuisest Ullast [Ravelry]. Ühe toki kudusin ära, nüüd ootab, et tooksin teise juurde. (:

Jõgeva lõngad.

Sattusime Temaga mõned nädalad tagasi ka Jõgevale ning tegime kiire käigu villavabrikusse. Triibulistest on esialgu lapilise teki á la Tiina plaan. (:

Kitse-lamba segu istub ilma kindla mõtteta hetkel, aga punasest pitsilõngast olen juba päris pika proovilapi valmis kudunud. Näis, mis saab.

DSC_3741

Punasele pitsile on praegu kõva konkurent Mon Petit Chou 2004. aasta Knittyst. Karta on, et sellest saab ka üks suur peavalu: eile õhtul võtsin kätte ja kudusin esimest pükstetükki 3,5mm varrastega. Mul ei ole nii suurt tagumikku ja ausalt loodan, et ei saa kunagi olema ka. :)

Täna võtsin uuesti kätte ja kudusin mõned sentimeetrid 3mm varrastega. Ikka kahtlaselt suur. Tuleb vist uuesti üles võtta ning igast veerandist üks kordus vähemaks võtta. Näis. :)

Loodetavasti on kõigile korralikult kevad saabunud, võtkem sellest siis kõike võimalikku. (:

Peaaegu kuu aega vahet.

Lisa kommentaar

