Sissejuhatust, palun, lugege eelmisest postitusest.

Elu ja aeg on sellised, et vaba aega niipalju ei ole, et blogida tahaks, aga kududa enamasti ikka jõuab. Alustagem siis tuttavatest.

Viperus.

Need Pony vardad olid ennegi lahti keerdunud, aga seekord tuli täiesti ootamatult puitosa lahti. Kannatamatu kudujana ei võtnud ma vardaid isegi kampsunist välja, tavapärane kudumine jätkus mõne minuti pärast.

Vahejuhtum.

3,5mm varrastega on mul veel halvasti vedanud, roosipuust vardad astusin ma ise katki – aga seda ma vist juba pajatasin. Igatahes, eile said needki liimitud, näis, kas kudumiseks ka paslikud on.

Haldjapusa.

Kampsun sai ise aga enam-vähem selline, pildil on peaproov:

Haldjapusa.

Minu suureks kergenduseks on kampsun täiesti sobiva suurusega, kui nüüd keegi ainult kapuutsi suuremaks kooks ja lõngaotsad ära peidaks ..

Linased püksid

Ühel õhtupoolikul vuristasin kahe tunniga ka kaks paari väga lihtsaid pidžaamapükse valmis. Mõnusast linasest ja eriti olen ma väga õnnelik selle värvli üle. Tuleb vist tunnistada, et püksid said värvli juurde tehtud. (:

Linased püksid.

Sissejuhatust, palun, lugege eelmisest postitusest.

Lisa kommentaar

