Aja leidmisest ja sallide parandamisest.

Alustaks seekord hoopis vales järjekorras.

Laminaria.

Eelmisel suvel kudusin endale väga suure Laminaria – terve 1400m Titan Wooli Merinos Extrat kulus ära. Sall talus väga agarat kandmist nii suvel kui talvel, talvel igapäevaselt puusade ümber.

Laminaria.

Kuni juhtus see. Ma ei ole siiani päris täpselt otsustanud, kas võtta terve serv üles ja uuesti kududa või ainult see koht uuesti kududa ja parandada. Kaldun vist viimase poole, aga kas kellelgi on ettepanekuid või soovitusi?

Teise asjana tahtsin lihtsalt arutleda aja leidmise teemadel .. tihtipeale kuulen ma repliike, et ütlejal ei ole üldse aega kududa või mõne muu asjaga tegeleda. Ma saan aru, et näiteks väikese lapse kõrvalt on seda aega palju raskem leida, aga minul koguneb seda aega siit ja sealt ning lõpuks saab päris palju tehtud. (:

Vardad on mul pooliku tööga kogu aeg kotis. Niipea, kui tekib vaba hetk, võtan ma nad sealt välja. Vabu hetki on päris palju – näiteks hommikul trollis või bussi-rongiga ühest linnast teise sõites või kellegagi vesteldes või või või ..

Aja leidmise huvides tasub üle saada avalikus kohas või suhteliselt võõras seltskonnas kudumise hirmust. :) Avalikus ruumis loomulikult vahel kõõritatakse, aga eks need ole ikka need, kel pole midagi paremat teha. (: Minu kogemus ütleb, et tuttavate nina all kuduma hakates on see mõnda aega jututeemaks ja siis läheb jutt jälle omasoodu.

Suur hulk minu kudumiseaega tuleb ka näiteks filmi vaadates või internetis toimetades. Kui juhtub jälle mõni pikem tekst olema või lihtsalt võtad hetke mõtlemiseks – mul on praegugi sall süles, mida vahepeal kududa. (:

Vardakott.

Kogu jutul oli mõte ka. :) Eile õmblesin endale lõpuks neli vardakotti valmis, mida varsti kindlasti ka lähemalt näitan. Seni on kõik mu kudumid kotis käinud mõne teise džempri sisse keeratuna, aga vardakotis on kõik ilusasti koos ega kuku välja. Pealegi, kui lõngakera ilusasti kotis kinni on, ei veere ta midagi mööda rongipõrandat ringi .. Poolepäevase kasutuse jooksul on kott ennast ainult parimast küljest näidanud. (:

Ma nüüd hea meelega loeks, et kust teised aega leiavad ja näpistavad. :)

Aja leidmisest ja sallide parandamisest.

3 thoughts on “Aja leidmisest ja sallide parandamisest.

  1. Olen Sinuga nõus.
    Ka minul on poolik töö alati kotis, kudumine või heegeldamine. Lihtsalt kohapeal seista/istuda on üpris kurnav, kuid näputööga on sellest ajast mingi suurem kasu vähemalt. Jah, ei edene nii kiiresti, kui võiks, aga vähemalt parem, kui mitte midagi. :)
    Kunagi sai isegi nii tehtud, et ainuke aeg, mil oli aega kududa/heegeldada, oli tööle minek ja tulek ja siis sai isegi kõndides toimetatud. Kordagi ei komistanud sel ajal (muidu kipun küll komistama. :P)!
    Ja viltuseid pilke kohtasin ka, kuid see pole minule midagi uut, seega see mind ei häiri. :)
    Jõudu salli parandamisel. ;)

  2. Esiteks – imeilusad pildid mustast sallist rohelisel taustal.
    Teiseks- vot mina ei oska kududa trollis jms. kohtades. Minu kudumisaeg on ainult ja ainult teleka ees. Ideaalis ilma subtiitriteta saate ajal, mis ei nõua süvenemist. :)Ei oska teha mitut asja korraga ja ilmselt seetõttu ongi minu “toodang” nii väike. :)

  3. Meeli ütles:

    Salli parandamine… mina vist peaksin kogu ääre üles harutama, muidu loeksin silmi valesti või ajaksin muud moodi sassi. Sa oled nutikas kuduja (nagu su blogist iga üks aru saada võib) ja saad kindlasti ka ainult katki läinud koha taaskudumisega hakkama. Jõudu igatahes, sest nii ilusat asja ei saa seisma jätta ;)

    Ise näpistan ka laste kõrvalt, vahel enne nende ärkamist, vahel siis kui nad uinuma hakkavad, aga vahel ka eraldun oma tuppa, uks kinni, ja lihtsalt unustan end käsitööd tegema. Kaua küll nii ei lasta olla, aga tore kui pool tunnikest saan oma asju teha. Teleka ees kudumist ei salli, sest telekat ma ei armasta. Arvutiga koos olen küll kudunud :D.

    Ja vardakott on väga hea mõte, näppan siit selle endalegi.

Lisa kommentaar

