Tekid ja lapid.

Lapitekid, millest on korra juba kirjutatud, sai lõpuks ka valmis – pea kuu aega tagasi.

Lapitekk.

Lapiteki hea tekkimise aeg vist ongi umbes aasta, siis saab ta küll suurema aja seista, aga nimetagem seda siis laagerdumiseks. (:

Lapitekk.

Värvikombinatsioon on võib-olla pisut harjumatu, aga mulle see-eest meeldib. Mulle endale näib, et roosa teping tasakaalustab kenasti tumedamat rohelist.

Lapitekk.

Iseasi muidugi, et 13×15 lappi ja võrdselt mõlemale serva on ehk liiga ruudukujuline kombinatsioon. Eks järgmine kord saa pikemaks venitatud. :)

Lapitekk.

Kõik peidusolevad õmblused on masinaga tehtud, aga väljast on kaks ringi käsitsi eelpistega tepitud. Üks ring jookseb servapidi ja teine kolm lappi välimisest ringist seespool.

Lapitekk.

Tuleb avalikult ära ka näidata, et on Laiska Liisut tehtud, kuigi häbi on küll. Üks tekk jäigi niimoodi natuke notsult ühest nurgast kurrutama. See aga ei muuda uneomadusi – kui esimene tekk valmis sai, tegime Temaga kohe teki all spontaanse proovilõunauinaku. Vaatamata nööpnõeltele, mis alles teki sees olid, tuli uinak väga magus. (:

Lapitekk.

Mõõtsin küll üheksa korda ja lõikasin päris mitu korda, aga ikka on mul terve kotitäis lappe üle, küllap saavad järgmiseks tekiks. Järgmise tekiga tuli mul aga hoopis mõte, et kui väljast on juba selline mõnus puuvill on, siis miks on tekil kõhus sünteetika?

Tänase Raasiku käiguga avastasin, et nad lausa müüvadki spetsiaalset tekitäidet, et ei tulegi ise heidest kombineerida.

Lapitekk.

Tekid said kohale viidud ning ka tänati kenasti. (:

Lapitekk. Tangid.

Postituse tahaksin aga lõpetada ja pühendada oma parimatele sõpradele selle tekiteo juures, kes poseerivad ülemisel pildil. Teppimine ei tahtnud ega tahtnud kusagile kulgeda, sest oma õrnade näppudega mitmest-setmest kanga- ja vatiinikihist nõela läbi surumine ei ole just kerge.

Ühel hetkel ma tundsin, kuidas mind tõmbas tööriistakapikese poole ning sealt paistis mulle peale valgus. Aitäh, tangid.

Tekid ja lapid.

4 thoughts on “Tekid ja lapid.

  1. Imeline! Ma just kõige esimese asjana vaatasin, et mis kena värvikombinatsioon. Mulle väga meeldib.

Lisa kommentaar

