Huvitavad leiud, kummalised kohad.

Käisime eile Telliskivis kirbuturul ja tagasi tulime Balti jaama turu kaudu. Lõng! hüüatasin ma ühel hetkel ja kusagilt läbi sooja hämu tuli vastus: Ma ootan väljas ..

Álafoss Lopi

Vastupidiselt kõigile ootustele oli kaltsukas täiesti korralik valik lõnga, kõik väikestesse kilekottidesse pakitud. Sekkar asub turuhoones, ukse kohalt on lakooniline silt number seitsmega.

Álafoss Lopi

Kohe ukse vahelt leidsin enda suureks hämmastuseks Álafoss Lopit. Suur ja paks armastatud islandlaste lõng. Üks tokk maksis 30kr, minust jäi maha veel üks tokk roosat ja üks lilla tokk.

Tütarlaps ei osanud mulle küll öelda, kust see lõng tuleb, aga valiku – Grignasco, Lana Grossa jt – ja hinna järgi võib arvata, et see on ühe vanalinna lõngapoe pankrotivara. Lisaks naturaalsele valikule oli ka päris kena sokilõnga ja muud, kuigi mitte väga suurtes kogustes.

Modafil.

Teine ost oli 200 grammi pitsilõnga, kuigi ma üritan lõngade osas saledat joont pidada. (: Kontrollisin hämaras küll mitu korda, kas ikka on must, aga ikkagi osutus tumesiniseks. Kui kellelgi on parasjagu v a j a tumesinist pitsilõnga (silma järgi umbes sama paks kui Merinos Extra, u 1400m/100g), siis olen nõus neist loobuma. Vastasel juhul reisib värvipotti.

Huvitavad leiud, kummalised kohad.

One thought on “Huvitavad leiud, kummalised kohad.

  1. KK ütles:

    Ilusad lõngad! Ma olen ka Balta turult lõnga ostnud, autokastidest. Nüüd pole ammu juba sinna sattunud.

Lisa kommentaar

