Päkapikud ja muda ..

Ma tõepoolest kadestan inimesi, kes oskavad pilti teha ka ilma loomuliku valguseta. Tänahommikune valgusetus mind siiski kavatsustest kõrvale ei kallutanud ja seega on siin nii postitus kui ka pildid. (:

Lapitekitükid.

Jutt ise tegelikult hakkab kaugemalt – olen juba kuu aega vabakutseline [maakeeli töötu]. Suuremate mõtete mõlgutamise ajal on vaja midagi ju teha ka ning sedasi ma otsustasingi kätt lapitekkide peal proovida.

Ühe tekisoovi jätsin ma kogemata kahe silma vahele, aga kuuldavasti sai see juba lahendatud. :) Igatahes, käesolevaga hõikan välja, et kui keegi tahab kingikotti ühe või kaks väikest tekki saada, siis veel on võimalus. (:

Lapitekitükid.

Sellised tükid-lapid on mul hetkel ette näidata, lisaks on mul ka nendest tekkidest pisut kangast üle. Tekkidele kõhtu panemiseks on mul tavalist polüestervatiini, aga ka puuvillast vatiini [peaaegu selline nagu vanasti, siksakitatud] ja villavatti, mis on küll nunnu ja soe, aga kardetavasti masinas pesemist ei kannata.

Ootel.

Siit kuhjast saab veel ja veel lõikuda. :) Lisaks, uuel aastal võiks proovida ka mälestustega tekki – ehk siis vanadest rõivastest – teha.

Päkapikud ja muda ..

Lisa kommentaar

