Uue aasta lubadused.

Gregoriuse kalendri uus aasta on juba ammu möödas, aga ma olen oma tegemisi ikka homse varna visanud ja see tähendab, et sobivalt on saabunud hiina uusaasta. Vahele jäävad pildid villa kammimisest Põllumajandusmuuseumis. (:

Villa kammimine.

Uue aasta lubadused on nüüd siis hilised ja sellised, et võib-olla ma täidan neid ja võib-olla mitte, võib-olla ma tunnen end selle pärast halvasti ja võib-olla mitte, võib-olla pärast raporteerin progressist võib-olla mitte. :) Igatahes, on mõned asjad, mille jaoks ma tahaksin aega leida ja siia nad nüüd jõuavad ..

Villa kammimine.

  • Kuus käterätikut ja heegelniit võiksid kokku saada pitsiga käterätikuteks. Selline soov on mulle endalegi üsna ootamatu, aga käterätikud ootavad juba üsna kaua.
  • Kirjutada siia tihemini ja rohkematest asjadest – näiteks ketramisest ja kangakudumisest ei ole ma siin peale töötubade peaaegu üldse rääkinud. Regulaarsemad postitused ongi vist kõige suurem eesmärk.
  • Õmmelda endale rohkem kui näiteks eelmisel aastal. Viimane seelik ongi juba poolteist aastat vana.
  • Kududa endale vähemalt .. kolm? kampsunit. Hetkel on seis selline, et Temal on kaks kampsunit, minul üks.
  • Lõpetada ära igasugused poolikud asjad: hall hiiuvillane tekk, tükitekk, toru ja teised, lisaks veel need kuus väikest lapitekki. Osade puhul tuleb ilmselt ka harutamise kasuks otsustada, aga seegi on otsus.
  • Võtta vähem korraga käsile, et järgmisel aastal ei oleks nii palju poolikuid asju.
  • Vähendada lõnga- aga ka kangavarusid.

Villa kammimine.

  • Eelkõige on mu suur soov veel uusi kogemusi saada ning ikka veel ja veel midagi juurde õppida. (:

Ma nüüd hea meelega kuulaks, mida teised endale selleks aastaks plaanidesse on pannud. :)

Uue aasta lubadused.

3 thoughts on “Uue aasta lubadused.

  1. Meeli ütles:

    Ma olen nüüd mitu päeva su postituses püstitatud küsimuse üle mõtisklenud. Koheselt mainin, et olen kahe käega poolt, et siit rohkem ketramisest ja kangakudumisest lugeda, kuna endal soov ja tahtmine kangakudumist proovida.
    Aga mis lubadusi ma ise annaksin?
    Esiteks vähendada aega, mis ma arvutis käsitöö blogisid mööda kolan – parem, kui näpud liiguks varrastel selmet klaviatuuril või hiirel. Teiseks – jätkuvalt mitmeid poolikuid töid, mu loomusesse ei kuulu ainult ühe kallal nokitsemine.
    Kolmandaks – ma tahaks end täiendada (paras aeg hakata sügiseks kooli välja valima). Samas annan endale aru, et see soov jääb tõenäoliselt mõnda paremat aastat ootama, sest juba aastaid ei ole erinevatel põhjustel võimalust avanenud. Aga lootus sureb viimasena.

    Tegelikult on lihtsam mitte midagi lubada, siis ei teki süümekaid.

  2. Kata ütles:

    Nii kena on Su plaanidest kuulda. (: Ma üritan siis mainitud asjade osas jutuotsa üles võtta.

    Internetis kolamine võtab tõepoolest [liiga] palju aega, ka minul. Minu eesmärgiks tegelikult ei olnud kõikide poolikute asjade lõpetamine, neid lihtsalt on liiga palju kogunenud ..

    Mina hoian Sulle kooli valimisel kõvasti pöialt ja ootan kindlasti Su muljeid sellest suurest seiklusest! Aega ega võimalusi ei ole peaaegu kunagi, need tuleb tekitada. :)

Lisa kommentaar

