Üks, kaks ja kolm.

Üks on üks tore müts, mille ma lootsin kududa Temale, aga ei läinud üldse nii. Aasta eest kudusin ma Talle mütsi ja kui nüüd uut otsisin, praagiti kõik välja. Võtsin siis kätte ja kudusin ühe ikkagi valmis.

Pöialliisi müts.

Mulle endale see müts väga meeldis, aga ta lihtsalt ei olnud minu värvi. (: Käsi südamel võin öelda, et Talle see ei sobinud grammivõrdki. Tuleb edasi otsida.

Pöialliisi müts.

Põhimõte on mütsil väga lihtne, aga see-eest geniaalne – nagu Elizabethi esemetel ikka. Algul kasvatatakse kahest kohast ja kahandatakse kõrvadelt, mõne aja pärast jätkub ainult kahandamisega.

Pöialliisi müts.

Kudusin 4mm varrastega kahest kerast korraga: kord septembris Viinist toodud sojasegusest lõngast ja Epu juurest Kosmosest ostetud Katia/Mirasol Qinaga, mida kulus natuke üle toki. Mütsi väga õnnelikuks omanikuks sai lõpuks prl Kunstiõpetaja, kellest küll pilti veel pole. [Ravelry]

Pöialliisi müts.

Töölaual ootab juba ammust aega üks pilt kord parandatud pükstest:

Veel ühed pisut katkised teksad.

Umbes sama kaugest ajast, võib-olla jaanuarist, on mul ka vardavardja, mis on osutunud veel tarvilikumaks kui ma enne oleks suutnud ennustada.

Vardavardja.

Õpetuse või õigemini idee leidsin ühel õhtul Picklesist. Mul olid juba kord ühed tükid välja lõigatud vardavardjale, kuid kuidagi oli töö poolikuks jäänud. Sellist lahendust, kus kott sisuliselt ühest tükist on välja lõigatud, ei ole ma kusagil varem silmanud.

Vardavardja.

Kõik vardad mahuvad ilusasti sisse, kuigi taskut tuleb tihtipeale teistega jagada. Muidugi oli mul plaan ka kena pael külge õmmelda, aga tänaseni pole paela – samet hoiab ennast üsna hästi koos.

Kena lumesulamisaega kõigile. (:

Üks, kaks ja kolm.

One thought on “Üks, kaks ja kolm.

Lisa kommentaar

