Kohvikukutse.

Paus on olnud pikk, nagu vahel ikka juhtub, aga vabanduseks võin öelda, et vahepeal olen olnud ametis igasuguste asjade lõpetamisega.

Katkine sokk.

Nüüd oleks tore jälle millegagi alustada ja seega teen ettepaneku minna koos kohvikutama ja soovi korral kuduma. Tartus olen peaaegu terve talve meeldiva seltskonnaga väljas käia, aga Tallinnas ei paista see kuidagi hoogu sisse saavat.

Katkine sokk.

Vaatasin kalendrisse ja esimene ettepanek on 3. juunil minna ja näiteks Hella Hunti. Kas on keegi tulemas?

[Pildid on ärakantud inisemise sokkidest.]

Lisa: Mina lähen igal juhul homme Hunti istuma ja kuduma, umbes kella 18 paiku. Kuidas mittetulijatele 8. juuni sobiks?

Kohvikukutse.

One thought on “Kohvikukutse.

  1. Aitäh kutsumast, aga kahjuks see kuupäev mulle ei sobi. Kohe üldse. Ja lisaks ei oska ma lobisemise kõrval kududa. Pigem pühendun siis lobisemisele. :)

Lisa kommentaar

