Peaaegu et uus algus?

Mind ei ole takistanud kirjutamast keegi peale minu enda. On pilte. On esemeid. On justkui kõike. Ja nüüd on ka uus väljanägemine, minimalistlikum.

Alles kolletumata.

Minimalismiga paistavad pildid paremini välja ning siin ongi üks seeria lõngavärvimisest, mille ma ise vussi keerasin.

Alles kolletumata.

Lõng oli Jõgevalt ostetud ühekordne, lamba ja kitse segu. Helevalge ja ilus, aga minu mõte oli kinni kollase salli juures.

Alles kolletumata.

Potti ja minek. Tegelikult nii väikeses potis ju ei värvita, kuigi aniliinvärv läheb niivõrd ühtlaseks, et suurt vahet ei ole.

Kolletunud lõng.

Uduselt potis. Siin oli mul veel lootus, et ehk-ehk läheb loputamisega veel seda õiget kollast tooni ..

Kolletunud lõng.

Jäi ikka sama kindlalt oranžiks – aniliinvärvi, vähemalt kollast, tasub alati panna vähem, kui Sa arvad vaja minevat, sest juurde saab alati panna.

Kolletunud lõng.

Selline ta sai. Kaugeltki mitte see kollane, mida ma igatsesin, kuid siiski ilus. Lõpuks sai hoopis kaks õnnelikku kudujat: ühel oli hea meel ära anda, teisel hea meel vastu võtta.

Peaaegu et uus algus?

2 thoughts on “Peaaegu et uus algus?

Lisa kommentaar

