Alatud nälkjad või hoopis head teod?

Helle kutsus maikuu alguses tegema head Tartu Lastekliinikule. Aega võttis, aga augusti lõpus, kui juba projekti lõpp paistmas, tabas mindki tahe kaasa lüüa.

Sokid ja mütsid.

Esimest mütsi ma eelmises postituses näitasin, kokku sai kaks mütsi, kolm paari sokke ja ühed papud.

Imeväikesed sokid.

Sokid said improviseeritud mustri ning kogemata kontsaga. Käsitöö 2007. aasta sügisnumbris õpetati sellist kanda kuduma ning põhimõtteliselt on see pool lühikeste ridadega kootud kannast.

Punased papud.

Papud on kootud ühe Ravelryst leitud mustri järgi. Papud on lõppkokkuvõttes küll nunnud, aga muster näeb ette lõnga katkestamise umbes viiel korral, kuigi see on lihtsalt välditav. Lisaks olen ma täielik kobakäpp ripskoe kokkuõmblemises, aga seal vist on mingi nipp ..

Mõlemad mütsid.

Mütsid on kootud samuti mustrist, üks sellest ja teine tollest. Mütsid, mulle tundus, tulid küll hiiglaslikud võrreldes sokkidega.

Pakk minu kootud asjadega jõudis ilusasti Tartusse ja loodetavasti ka juba mõnd uut ilmakodanikku soojendama. (:
Paelad.

Kõige selle taustaks on aga uue kleidi vooder. Kleiti olen juba kandnud, aga ilmselt tuleb pisut ikkagi harutada ja ümber teha.

Villane kleidiriie.

Väljast on kleit tumehall ja täisvillane. Imeline leid Paide Lipi-Lapi ärist.

Alatud nälkjad või hoopis head teod?

One thought on “Alatud nälkjad või hoopis head teod?

Lisa kommentaar

