Preili sai uued kindad.

Kord jõudsid internetti ühed kindad – kõigepealt näitas neid Juulike, siis näitas neid Kurvits. Aeg läks, vardad välkusid teiste asjade kallal ning juba ilmuski Käsitöö sügisnumber nende ilusate kinnastega.

Preili kindad.

Kudumine, nagu tavaliselt, ei võtnud pooltki nii kaua kui postituse tegemine. (: Kudusin Raasiku kahekordsest 1,5mm varrastega. Mulle oli see esimene kord nii väikeste varrastega ja üleüldse sõrmikuid kududa. Ei olnudki nii raske kui ma olen kartnud. Ja et sõrmikutel ilus elu oleks, viin nad iga päev rattaga sõitma. :)

Preili sai uued kindad.

3 thoughts on “Preili sai uued kindad.

  1. Oi kui ilusad. Kui kell nii palju ei näitaks, siis ma läheks kohe ajakirja otsima. Vanad kindad veedavad ilmselt viimseid elupäevi. Aga 1,5-ste varrastega kudumine võtab ju aega. Väga uhke töö igatahes!

  2. Kata ütles:

    Tegelikult võttis üllatavalt vähe. Muidugi, see sattus ühele nädalale, kus mul oli mitu tundi bussisõitu ja siis ohtralt kudumisaega.

    Aitäh!

Lisa kommentaar

