Mida ma tegin, mida ma teen ja mida ma veel ei tee.

Mõned nädalad tagasi olin ma ametis ühe villase mao kudumisega. Kui madu valmis sai, olin ma julm ja lõikasin ta kõhu alt lahti.

Villane madu.

Mis maost edasi sai, räägin üks teine kord, aga vihjeks võib öelda, et meie linna daamede letil võib neid Mardilaadal näha.

Praegu on mu elu täidetud sädelusega, nagu näha. Sünnipäevalaps ise valis lõnga – ja vaatamata sellele, et valik oli pisut ootamatu, tundub esialgu päris õnnestunud.

Glämm.

Muster on pärit Novita koduleheküljelt, pitsiline hõlmikjakk. Tähtaeg on järgmise nädala laupäeval ja kui kõik hästi läheb, saab valmis ka. (:

Vanaisa kindad.

Mida ma väga teha tahaks, on vanaisale uusi kindaid kududa. Need kindad on veel vanaema kootud, aga vanaemat ei ole juba üle kümne aasta.

Vanaisa kindad.

Neid kindaid mäletan juba lapsepõlvest, ju nad on ikka oma viisteist aastat vanad.

Vanaisa kindad.

Vanaisa on neid tublisti parandanud ka, aga aeg on ikka uuteks. Tal on tegelikult veel ühed kuusega sõrmikud, aga nende olukord on veel nukram.

Samblavärvi kindahakatis.

Lõnga varusin juba ka juurde, imeilusat rohelist värvi ..

Mida ma tegin, mida ma teen ja mida ma veel ei tee.

Lisa kommentaar

