Kõik need poolikud asjad

Sünnipäevameeleolu on läinud nii härdaks, et aususe huvides [ja peamiselt enda distsiplineerimiseks] otsustasin teha pooleliolevate käsitööasjade nimekirja:

– kuusega kindad vanaisale
– lahtiharutatud James May särk
– kaltsukotist leitud poolik tekipealne, vanust umbes 8 aastat
– kirjandusklassikute katkine kand
– preilikinnaste katkine nimetissõrm
– ühed teised katkised sõrmikud
– uut nahka tahtvad muhu pätid
– kevadtööde kampsun
– toru
– tükitekk
– rapitud tugitool
– kaks veel rappimata tugitooli
– ootamatu vajadus peokoti järgi
– umbes kolm väikest lapitekki, enam-vähem valmis
– uued sokid Temale
– kaltsukotist leitud lappidest tekk (lapid u 10 aastat vanad)
– pitssukad
– Tema lappideta püksid
– Tema ühed teised püksid, mille järgi lubasin uued õmmelda (poolteist aastat tagasi)
– neli paari parandamist ootavaid kindaid
– parandada üks kootud kott
– 8m kudumata panamakangast (lõim on telgedel juba kolm kuud)
– üks katkine sall
– kahe nukupontšo jagu lootust jõuludeks (mis mul küll arus oli?)
– mõned käterätipitsid
– kastitäis t-särke, mille poolteist aastat tagasi hamsterdasin ja millega ei ole m i t t e m i d a g i teinud
– kui ma nüüd saan ikkagi kapi, mida oleks tegelikult väga vaja, siis on seda ka vaja kõpitseda
– kohvikannusoojendajamõtteid olen juba mitu aastat mõlgutanud
– üks kohendamist vajav kleit
+ kindlasti veel midagi
Lisaks leitud:
– kaks Montoni kampsunit, üks pikemat tähelepanu vajav (juba kaks aastat), teisel paar pistet
– üks käekott, mis ootab põhimõtteliselt tuhast tõusmist
– triibuline lastekampsun
– kootud teki keskosa, ootab serva
– monumentaalteos

Näitamata on blogis veel üks suur hall tekk, minu suur haapsalu sall, üks kleit, paar boolerot, kootud alusseelik, münditasku, glämmkampsun JA teised.

Õõvastav.Ma tean, et suur osa sellest nimekirjast on parandamist vajavad asjad, aga kogu aeg tahab miski parandamist, eriti praegu, kus kindad-sokid kogu aeg kasutuses. Ja ma olen kogu aeg teadnud, et mul on halb komme teha liiga suuri plaane, mis ei jõua teostuda enne järgmise mõtte tekkimist.

Tuleb lihtsalt näppudel käia lasta. :)

Rooooosa!

Pildil, ma loodan, on minu päeva säravam osa. (:

Kõik need poolikud asjad

6 thoughts on “Kõik need poolikud asjad

  1. Muljetavaldav nimekiri! Valmistöid ootan suure huviga, saab jällegi silmailu nautida!
    Ma ei hakka parem oma töötoas olevate poolikute asjade ning parandamist vajavate esemete nimekirja peale mõtlemagi – saaksin vist infarkti.

  2. Öhöm. No sina vähemalt julgesid oma poolikud asjad kapist välja tuua. Siinkõneleja parem ei hakkagi seda tegema. Enese ja teiste tervise huvides.

  3. :) mul on nimekirjad, aga mitte avalikud :) Aga seoses kolimisega harutasin päris hulga poolikuid asju üles, kohe hulga selgem tunne oli pärast.

  4. Kata ütles:

    See oli nüüd just see hetk, kus ma tundsin, et kõik on vaja lagedale vedada, muidu jäävadki mind nimetu massina kummitama.

    Üles ma asju väga tihti ei haruta, küll aga annan päris tihti varusid, eriti lõnga ära – mis õnneks on viinud selleni, et mu isiklikud varud väga ei suurene. Saaks vaid kangaga ka nii ..

Lisa kommentaar

