Küsimus lugejalt ja lugejaile.

Ka siia blogisse, nagu ilmselt teistessegi blogidesse jõutakse igasuguste otsingusõnadega. Tänane küsimus on: “Kas sokki saab kahandada nagu kinnast?”

Parandatud pöial.

Kallis eksleja,

sokki saab tõepoolest kahandada nagu kinnast, see tähendab, esimese ja kolmanda varda algusest, teise ja neljanda lõpust, nii et kinda otsa jääb korralik viilkatus. Võib kududa ka kelpkatuse, mille puhul peaks kahanduste vahele jätma 2-4 silmust ja kui varbad peidus, vardal olevad silmused kokku silmama.

Samas, soki otsa kudumiseks on mõned paremad meetodid ka. Kui kodus ei juhtu olema, siis raamatupoest või raamatukogust leiab kudumisõpiku, kus õpetatakse sokki kahandama.

Parimatega,
K.

Küsimus lugejatele – kas ma peaksin taolistele küsimustele tihemini vastama ja kas on nõudlust sääraste vastuste järele? Ühelt poolt mulle tundub, et võib-olla on, aga samas olen ma seda kõike ju siitsamast internetist lugenud, kust teiegi ..

Pilt on arbitraarne, kuigi ma tahaksin osata sama hästi igat sorti esemeid parandada.

Küsimus lugejalt ja lugejaile.

3 thoughts on “Küsimus lugejalt ja lugejaile.

  1. Seda kudumisõpikut ma ei väsi kiitmast. See on Kõige Parem Kudumisõpik!!! Tegelikut olen ma nõus silmad kinni ostma kõiki õpikuid, mille juures Anu on olnud – need on kõik ikka nii head.
    Mina ei oska sokki parandada. See on üks paras peen kunst!

  2. Soki parandamine on ka minu jaoks liiga peen kunst. Lihtsam on uus kududa :)

    A. Pinki õmblemise raamatu abiga üritan ma hetkel taas õmblemisega sõbraks saada. Kiidan ka!

Lisa kommentaar

