Ühte, teist ja lubadusi ka.

Vanarahvas teadis uskuda, et kanga ülespanek peab käima naeruga, siis läheb kudumine ka ludinal. Homme vast on rohkem naerupäev, siis veame ka kangajutu üles – äkki juttki ei taha joosta, kui ei ole naeruga alustatud. (:

Eelmise aasta algul seadsin endale siin eesmärke – täiesti juhuslikult on täpselt aasta ja üks päev sellest möödas. Kirjutanud ma olen tihemini, varsti ka kangakudumisest. (:

Poolikute asjade nimekiri oli suur samm edasi poolikute asjade nimekirja lühendamisel. Ühtlasi on see mul aidanud ka mitte uusi asju käsile võtta, sest lõppude lõpuks saan ma ju tegeleda ikkagi ühe asjaga korraga.

Ma usun, et mu lõngavarud on aastaga pigem vähenenud – või vähemalt pole märkimisväärselt kasvanud. Lõngapoodi astudes ei lähe mul silme eest mustaks ja ma ei tunne, et ma peaks kõike koju vedama. Ühelt poolt on selle põhjuseks väljakujunenud maitse, see tähendab, villa villa ja villaga. Teiselt poolt ma leian, et lõnga ja kanga koht ei ole mitte kastides on päeva oodata, vaid ikka kasutuses olla. :)

Aga nüüd tegudest. (:

Masinajäätise värvi kamspun.

See kampsun on kaua-kaua kastis oma järge oodanud. Ausalt öeldes lükkasin ma seda aina edasi, sest varrukat tuli pisut üles harutada ja uuesti pikemaks kududa, rääkimata teisest varrukast, kapuutsist ja nööbiliistust. Kuigi see lõng on väga mõnus ja pehme – Rowan Bamboo Soft -, ei haaku ma kohe üldse sellega. Lisaks on see lõng võimeline üksinda laua peal seistes ka pusasse keerama.

Pildil olev varrukas ja teinegi on valmis, samuti pool kapuutsi. Võiduka lõpuni!

Tema sokid.

Tema sokid Nancy Bushi mustrist. Roheline lõng oli kuusega kinnastest üle jäänud kolmekordne, valge kahekordse lõnga võtsin lõngakorvist ja viimasega kudusin kokku kahekordse linase niidi, et ikka vastupidavamaid sokke saada.

Tema sokid.

Sooniku kudusin 68 silmusega, ülejäänu 70 silmusega, vardad 2,5mm. Ja muidugi kõige tähtsam – hiiu kand ja varvas. Kanna juures tegin järeleandmise ja kannapõhja kudusin lihtsalt ruudulise.

Nööbijutt.

Nädala eest sorteerisin oma nööpe ja kaks suurt meeste t-särki olid tihkelt kaetud. Peamiselt koosnevad nööbivarud ühe värvika soomlase põhjatust Lelle laost, kus mul läks vist silme eest mustaks ja .. ma usun, et te teate seda tunnet. Nüüd leidis suur osa neist nööpidest ka uued omanikud.

Kuidas oma nööpe hoida, ma ikka ei tea. Mulle vist meeldiks, kui nad oleks väikestes purkides, aga nii väikesi purke ei ole saada. Praegu said nad värvi järgi väikestesse kilekottidesse. Kus ja kuidas teie oma nööpe-vidinaid hoiate?

Nukupontšod.

Viimaseks veel nukupontšod, mis saidki valmis. Sellist värvi, et vast helendavad pimedaski. :)

Nukupontšod.

Sai kaks tükki, nagu lubatud. Muster on Dropsist, selle väikese erinevusega, et kasutasin 2,5mm vardaid ja kudusin kõige suurema suuruse järgi. Kapuutsi tegin ka omamoodi: servast 8 silmust oli pärlkoes ja ülejäänu parempidises koes, kokku 62 silmust. Enne kehaosa kahandasin 40le silmusele.

Sai jälle nimekirja lühemaks. :)

Ühte, teist ja lubadusi ka.

5 thoughts on “Ühte, teist ja lubadusi ka.

  1. Meeli ütles:

    Järjekordselt ilusate piltidega postitus.
    Pisividinate hoidmiseks sobivad hästi nö plastiliini “Amos Enjoy iClay” topsikud. Mul muidugi veab, kodus vedeleb neid ikka hulgi, kuna vanaema on lastele meisterdamiseks neid pidevalt toonud.

  2. Väga toredad tegemised! Kusjuures, ma olen seda sama pontšot samuti nukule kudunud. Küll veel väiksemale nukule ja veel väiksemate varrastega :)

  3. Tundub nii armas kampsun. Sokid on ka kaunites värvides. Ja aitäh viite eest – ma ei teadnudki, et selline kand on hiiu oma. Mulle just meeldib niimoodi kanda kududa! Jällegi targem. Aitäh!

  4. Kata ütles:

    Ma tänan. :)

    Meeli, kas need plastiliinipurgid on läbipaistvad?

    Ja Margiti kommentaar on siin blogis sajas.

  5. Need plastiliinipotsikud on läbipaistvad, hea kaanega. Läbimõõt on neil 6 cm ja kõrgus 2,5 cm. Sellised parajad peotäie asjade mahutamiseks.

Lisa kommentaar

