On ikka midagi teinud ka.

Paar õmmeldud asja on mul näitamata. Esimesena olid päevakorras t-särgid, mis äärmise kannatlikkusega olid kastis istunud pea kaks aastat. Sugugi mitte kannatlik ei olnud üks vanema põlvkonna blogija, kes särgid annetanud oli ning tihtipeale torkis tagant, et kas juba midagi valmis on.

Bodid.

Igatahes on nüüd peale kasvamas uus põlvkond ja selle uue põlvkonna vaprale esindajale õmblesin kolm bodi nendest samadest särkidest.

Bodid.

Lõike võtsin 2008. aasta Käsitöö suvenumbrist ja pealtnäha tundub täitsa muhe olevat. Väljalõikamise käigus selgus, et mõistlik oleks olnud paberile ajada täisdetail, siis saab paremini sättida pilti ja paigutust.

Bodid.

Kus võimalik, kasutasin ära särgi serva – näiteks seljatükil paigutasin alumise õmbluse palistusele ja samamoodi varrukad. Pildilt on näha ka minu masinaga tehtud kaksikõmblus, aga nagu hiljem selgus, oleksin ma pidanud ülemist niidipinget juurde keerama.

Bodid.

Ja see bodi jääb ootama üht juunis saabuvat ilmakodanikku. (:

Bodid.

Sildid muidugi ka. :)

Münditaskud.

See oli juba juulis, kui ma õmblesin endale münditasku ja kasutasin ära ühed ammuseisnud kotirauad. Näitamata on ta ikka sellepärast, et musta sameti pildistamine on iga fotograafi unistus. Kui Mari-Liis mu münditaskut nägi, palus ta endale ka samasugust ja lisas veel juurde: “Ainult väiksemat.” Tõsi ta on, et suuruste arvestamisel olen ma kohutavalt kehv ja kui minu paun täita müntidega, läheks see juba külmrelvana kirja.

Münditaskud.

Punane tasku on üsna sobiva suurusega peenraha jaoks ja ehk kuuleb kommentaarides ka muljeid. (:

Pinal.

Lisaks arvas Mari-Liis, et tema elust on veel puudu pinal sädelevatele geelpliiatsitele ning mis sai mul selle vastu olla. Pinal sai vist õige pisut kõrge, sest, nagu öeldud, olen ma suuruste arvestamisel ikka abitu. :)

On ikka midagi teinud ka.

7 thoughts on “On ikka midagi teinud ka.

  1. KK ütles:

    Nunnud!
    Ma tunnen end jälle kut teoreetiline käsitöölilne, mitte midagi pole viimasel ajal valminud ja isu eriti teha ka pole.

  2. Margit ütles:

    Kust Sul need rauad ostetud on? Need on liimitavad, onju?! Ilusad näevad välja. Ma ise olen vaid õmmeldavaid siin näinud/ostnud.

  3. Kata ütles:

    Need on mul ostetud Lellest hulgilaost. Ma ei tea, kas see veel tegutseb, aga paar aastat tagasi pidas seda üks segane soomlane. (:

    Liimitavad tõepoolest, ilmselt tuleb silmad lahti hoida. Paidesse Lipi-Lapi ärisse lubati liimitavaid tuua, kui ma näitasin, et annab liimida küll. :)

    Paar päeva tagasi hakkas kusagilt silma ka selline kuulutus.

Lisa kommentaar

