Paar tähtsat asja.

Teeme head projekt on jälle hoogu kogumas ning sel aastal teeme lasteaedadele tekstiilnukke ja nukkudele rõivaid. Esimene kingisaaja on juba silmapiiril ning järgmisel nädalal lähen oma silma ja kaameraga neid kaema.

Sel aastal on projektil ka oma blogi. Blogisse koondub kogu teave projekti käigu kohta ning loodetatavasti ka osalejate tagasiside. Esitada saab küsimusi ja lisada külalispostitusi ning lisage blog endale kindlasti RSSi lugejasse. :)

Eelmisel aastal sai head tehtud Tartu lastekliinikule.

– Mul on pakkuda kuus kutset Pinteresti. Tegemist on leheküljega, kuhu on võimalik koondada kõikvõimalikud pildileiud laiast internetist. Mina eriti Pinterestist eriti kaugemale ei jõuagi, pigem ikka vahin suu ammuli, mida teised jagavad. Umbes samamoodi nagu kunagi oli Ravelryga, tundub justkui oleks taevaväravad avanenud ja imeb musta auguna endasse iga vaba hetke ..

Paar tähtsat asja.

10 thoughts on “Paar tähtsat asja.

  1. helen ütles:

    Pinteresti olen ka vahtinud nagu … ma ei teagi, mis see kohaen võrdlus oleks nüüd :) Nii, et kui kutsed on täiesti vabalt saadaval, siis ma sooviks ka häbelikult ühte.

    Lähen nüüd heategemise blogi uurima.

  2. Mina soovin ka Printerest`i kutset. :)

    Ja eelmises postituses olevad riidest korvid on imelised, sain jälle ühe idee juurde, mida teha võiks…

  3. Kata ütles:

    Mõlemad kutsed on teele pandud. Kas te saate kohe konto luua või läheb sellega aega?

    Helen, igasugune abi on oodatud. (:

  4. Kristhel ütles:

    Mina paluksin ennast ka Pinteresti kutsuda. See on minu selle kevade avastus, kuhu võiks ennast unustadagi.
    Kas heategevusprojektiga saaks ühineda ka vaid nukuriiete tegija? Olen küll neid nukulõikeid aeg-ajalt silmitsenud aga kardan, et ei julge ikkagi lubada, et terve suure-uhke nuku valmis saan.

  5. Kata ütles:

    Jaa, ikka saab! Selle jaoks võtsimegi laialt saada oleva lõike, et igaüks saaks teha nii palju kui jõuab.

  6. helen ütles:

    Näh, mul ei lase mingil põhjusel kontot luua. Lähen linkimööda ja kui olen oma salasõnad jmt asjad valinud, teatab, et vajan kutset. Veider.

    Nukuteema osas mõtlen ja vaatan. Mul on hetkel kodus üks pisut üle ühekuune elav nukk, kes koos oma vanema vennaga lõviosa mu ajast ja tähelepanust endale nõuavad. Kui aga jõuab kuskilt pisut aega näpistada, siis löön kampa ikka :)

  7. Margit ütles:

    Mulle ka palun kutset. Käin seal igapäevaselt mitu korda vaatamas ja ei suuda uskuda, mida kõike inimesed oskavad teha. Ja nuku mõte… see on mõte.. hetkel.

Lisa kommentaar

