Aruanne nr 2.

Lühidalt öeldes: kirjutasin Teeme head blogisse ning minge lugege sealt, et ma ei ole muud teinud kui projekti asju.

DSC_6527.jpg

Samas, siiski, raseerisin kampsunit. Soovitan teistelegi. Pildil on parem pool raseeritud, vasak mitte. Siit võib-olla ei tulegi vahe nii väga välja, kuid see on märgatav.

Puhtam ja kuivem tunne, nagu öeldakse. (:

(Žiletiga tasub ettevaatlik olla eriti just õmbluste juures, mina sain küljeõmblusi taastada.)

Ning kõige lõpuks, võiks postituse kirjutamiseks valida aja, kus kõik laused ei ole kas (a) lihtlaused või (b) lootusetult pikad. :)

Aruanne nr 2.

4 thoughts on “Aruanne nr 2.

  1. Nende topiliste asjade puhul on ideealseks abiks “topilõikurid” – ilmselt on sellel aparaadil miski ametlik nimetus ka. Mina enda oma ostsin vist koduextra või muust sarnasest poest, on teine pisike, töötab patareidel, ent kenasti saab hakkama. Ma arvan, et see mugavam lahednus kui žiletiga toimetada…

  2. Kata ütles:

    Mõnes mõttes on ta kindlasti mugavam, kuid mul oli juba kodus žilette olemas ning väidetavalt kestab žilettki üsna kaua. Teine asi on, et kuniks ma ei ole eriti tihe raseerija, siis ei ole mõtet endale mingit lisavidinat osta.

    Mees kõrvalt arvas, et topilõikurit võiks hoopis putsunutsutajaks nimetada. :)

Lisa kommentaar

