Paradiis ja põrgu ühes ..

Mul oli täna tunne, et olen defitsiitsest Eestist sattunud kõige ilusamasse suurlinna kaubamajja ..

Neerumuster.

Kaubamajad on siin küll uhked, aga kuidagipidi õnnestus mul välja peilida ka Kihnu naiste paradiis. Paradiis küll, samas ka üks paras piinapink, sest tahaks ju ikka kõik koju vedada.

Lõpuks ostsin rohkem kui plaanis oli või eelarvesse mahtus. , aga selle võrra parem uudis on, et kui keegi soovib juppi oma vardakotile, võib kas siia märgi maha jätta või mulle lahkesti kirjutada.

Paradiis ja põrgu ühes ..

5 thoughts on “Paradiis ja põrgu ühes ..

  1. Kata ütles:

    Paradiis asub traditisooniliselt kaugemal – nagu muinasjuttudes, müütides ja saagades ikka, mida kaugemale, seda eriskummalisemaks lähevad juhtumised.

  2. Anna-Maria ütles:

    Tere Kata. Olen Anna-Maria. Näed kui tore, et juba teist korda (pärast kõnet sulle kuldsõlekirja tõlke osas) sinu kaudu abi saan. Otsisin fotof Kihnu rätist ja sinu riputatud foto, on esimene selge, konkreetne ja eriti Ilus.

Lisa kommentaar

