Jälle villavember!

Sokid.

Mõnus, eks ole? Sobivalt on saabunud ka tõeline villase kandmise ilm – tuleb meelde tuletada, kuhu karupüksid pakitud said ..

Minul sel aastal karupükse ei ole, aga see-eest on plaan, kuidas ääristada oma villane alusseelik [12m kõlapaela]. See ilmselt lükkab edaspidisesse, sest villavembriks on teised plaanid.

Villavembri esimene eesmärk on ära lappida mu mantel. Mul on umbes neli aastat vana villane mantel, mis on täitsa kobe, aga on näha kulumise märke. Kuna ma tahan temaga veel vähemalt teist sama palju, kui mitte rohkem, käia, siis on vaja midagi ette võtta. Vihjeks võib öelda, et ma olen tublisti inspiratsiooni saanud Tom of Hollandi silmapaistva hoole /Visible Mending/ esteetikast. Üks ilus näide on siin.

Ilmselt teine plaan on endale kududa uus Wurm, sest eelmine sai pisut suurevõitu.

Meil siin toimub villavembri ajal Mardilaat, mida ma sel aastal eriti huviga ootan, sest loodan tihendada tutvusi lambakasvatajatega, et osta päris Eesti lõnga, mille jaoks on Eestis lambaid kasvatatud .. Mina olen Mardilaadal reedel ja kui parasjagu lõnga ei silita, võib mind leida ühest boksist – leiate mind siis kas teadmise või kiperoosa lõnga järgi üles. (:

Oma villavembri tegemistest kirjutan kuu lõpus ka ürituse ametlikku blogisse. Kui aga teil on villaga seonduvaid pilte, siis need võib saata fotovõistlusele, mille peaauhinnaks on Felixi kootud jaki muster ning kümne erineva lambatõu lõng, millest siis jakk kududa.

Ahjaa, villast saab visata ka selle laupäeva, 3. novembri hommikul Pulloveri poes [Kitsas 3, Tartu], kus toimub kuduklubi. Kuduklubis on teed ja kohvi hea seltskonnaga, saab niisama kududa ja teistelt nõu küsida. Lahkele pererahvale jätame keskmise suurusega mündi tänutäheks.

Kas teil on juba villased asjad välja kraamitud kapist? Ma hea meelega kuulaks ja kasutaks villavembri inspiratsiooniks kõiki villaseid lugusid – alustades lambakasvatusest ja lõpetades mälestustega, mis mingite riideesemetega seostuvad.

Jälle villavember!

One thought on “Jälle villavember!

  1. Hi, your blog is absolutely wonderful! I lived in Finland for 5 years, so I can understand only very little of what you are writing, but the pictures speak volumes!

Lisa kommentaar

